ATASI kulit kusam, parut, kedutan dan pori-pori terbuka

Sekiranya anda mencari kaedah untuk menghapuskan kulit kusam, parut, kedutan dan pori-pori terbuka, inilah jawapannya. Tealah terbukti secara saintifik bahawa jumlah kolagen yang kurang membuatkan kulit menjadi kusam. Pelbagai cara dilakukan seperti facial, penggunaan kosmetik, namun kaedah benang kolagen tetap menjadi pilihan NO 1 kerana ia mampu membina kolagen baru sekaligus menjadikan anda nampak muda dan jelita semula.

Bagaimana masalah ini terjadi

Pengaruh Kandungan Kosmetik

Kandungan Kosmetik yang mudah teroksida, seperti vitamin C dapat menjadi penyebab terjadinya Jeragat pada kulit

Genetik

Dalam beberapa kes, masalah jeragat disebabkan oleh faktor DNA. Anda akan berisiko mengalami masalah jeragat pada kulit bila seseorang di keluarga, samada ibu bapa, Datuk Nenek, atau moyang Anda juga mengalaminya.

Terdedah kepada cahaya ultra ungu (UV)

Kulit secara konsisten terdedah kepada cahaya ultra ungu (UV) yang berbahaya akan mengalami penuaan lebih awal – memperlihatkan kulit yang kelihatan jelas rosak seperti bintik umur, jeragat, dan perubahan tekstur kulit.

Udara Kotor

Seperti yang kita tahu, udara yang kotor dapat memberikan banyak kesan negatif pada tubuh, termasuk juga pada kulit. Selain dapat menyebabkan inflamasi dan berbagai reaksi alergi, udara yang kotor  juga dapat menyebabkan jeragat pada kulit.

Kebaikan Benang Kolagen

  1.  Kulit kusam menjadi berseri
  2.  Merawat pori-pori terbuka
  3.  Merawat parut atau kesan jerawat
  4.  Kulit kendur menjadi tegang

Sila lihat video testimoni pelanggan yang telah mendapatkan rawatan di marissa

Penyelesaian pada masalah ini adalah teknik benang kolagen.

TEKNIK BENANG KOLAGEN ADALAH TEKNIK TERBAIK UNTUK MENGHASILKAN WAJAH YANG MUDA DAN MENGANGKAT SEMULA WAJAH. TEKNIK INI MUDAH, SELAMAT DAN BERKESAN. HASILNYA SANGAT BAIK

Teknik ini menjadi menjadi pilihan bukan sahaja di Malaysia tapi di seluruh Dunia kerana ia mendapat pengiktirfan antarabangsa. 

Lihat testimoni di bawah

Dah letih cuba produk dan rawatan yang tak berkesan?

Nak wajah kembali muda, terbentuk dan glowing?

Ya, saya NAK!

Kelebihan Rawatan Marissa

“Pukau” Orang Sekeliling Anda Dengan Wajah Flawless, Terbentuk & Kelihatan 10 Tahun Lebih Muda – Hanya Dengan Satu Sesi Sahaja!

“Wow! Mama pergi mana tadi? Ajaibnya! Tadi keluar nampak mama macam biasa je, sekarang dah balik nampak mama 10 tahun lebih muda lah…”
Pn. Azilah, 47 tahun
Surirumah

Di atas merupakan antara feedback pelanggan rawatan benang kolagen di Marissa yang lepas.

Siapa face expert anda?

Dr Rushmini Marisa adalah:

  • Doktor Pakar Penegangan Wajah (LiftUp Specialist)
  • Doktor Pakar Estetik Berpengalaman

Marissa Aesthetic diasaskan oleh Dr Rushmini Marissa. Beliau merupakan seorang doktor yang berkelulusan dari Kolej Perubatan Kasturba, India.

Berasaskan minat yang mendalam di dalam bidang aesthetic dan perubatan anti-penuaan beliau menyambung pelajaran ke peringkat Masters dan berjaya mendapat Ijazah Master Anti-Aging & Regenerative Medicine di UCSI, KL. Beliau juga mendapat persijilan dari universiti dan pusat latihan di Germany, Bulgaria, Bangkok dan Singapura.  

Dr. Rushmini Maris sering dijemput untuk memberi ceramah kesihatan dan kecantikan di organisasi-organisasi kerajaan dan juga swasta antaranya Malaysia Airlines (MAS), Persatuan-Persatuan, dan juga Universiti-universiti tempatan. Selain itu, beliau juga sering dijemput sebagai penceramah tetap di Radio KL pada setiap hari Khamis, dan beberapa kali dijemput sebagai tetamu jemputan WHI di TV3, SOAL WANITA di TV Al-Hijrah dan FEMINA di TV1. Beliau juga sering diundang oleh radio TV Bernama. Selain itu, beliau turut terlibat dalam memformulasikan produk – produk terbaik Marissa.

Menurut beliau seorang doktor adalah seorang guru dan sahabat kepada semua. Oleh itu, beliau sentiasa berkongsi ilmu dengan semua lapisan masyarakat khususnya wanita yang ingin kelihatan muda dan jelita tidak mengira usia.

As Seen On

Suasana Rawatan Marissa:

Sesi konsultasi bersama Pakar

Sesi rawatan

Sesi feedback

Testimoni Rawatan benang kolagen

“Saya cukup berpuas hati dengan rawatan yang diberikan kepada kulit muka saya. Memang WOW dengan usia dah 63 tahun tetapi bila saya balik anak saya cakap macam umur 36. Memang tip-top, terima kasih Marissa..” – Pn. Jamilah, 63

“Doktor, beza umur saya dengan suami baru 3 tahun tapi muka saya muka saya nampak tua dari suami. Lepas saya buat rawatan Benang Kolagen di Marissa, suami pun puji nampak macam zaman muda-muda dulu.” – Puan Aina, 49

“Rawatan Benang Kolagen Marissa memang Special. Memang tak de kat tempat lain. Kesan pon sangat cepat dan memuaskan. 2 minggu lepas saya buat rawatan ni sebab saya dah tak tahan bila kawan-kawan selalu persendakan wajah saya yang selalu nampak sedih, tak ceria. Saya hanya mampu tersenyum kelat walaupun hati menangis. Saya nekad membuat rawatan ini di Marissa selepas ternampak iklan rawatan ini. Hari ini genap 2 minggu saya buat, muka memang nampak perubahan yang ketara. Tak de lagi garis-garis di bahagian mulut, tak de lagi kedutan di dahi dan mata.” – Fatimah, 50

Berita Baik!

KINI RAWATAN BENANG KOLAGEN ADA PROMO DISKAUN TERHAD SEHINGGA 50% UNTUK 100 ORANG TERAWAL SAHAJA.

Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. Isi borang di bawah cepat sebelum SESI PROMO habis!

Borang Sesi Konsultasi BENANG KOLAGEN

Isi butiran di bawah dan klik butang Hantar.

Kami akan menghubungi anda untuk mengesahkan sesi konsultasi. Cepat! Sesi promo adalah terhad!

 Isi borang di bawah & dapatkan voucher RM 360 sekarang

Error: Contact form not found.

Marissa Aesthetics & Wellness Centre

No. 26-G, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
Selangor, Malaysia.
HOTLINE: 013-244 8484

Legal Disclaimer: Products or services offered on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found on this website are results that have been forwarded to us by users of drruhminimaris.my, and may not reflect the typical user’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.