MIRA BERJAYA KURUS SETELAH 9 TAHUN OBESITI

JOM KAMI BANTU ATASI MASALAH LEMAK DEGIL DENGAN SEGERA.

SAKSIKANLAH TRANFORMASI MEREKA YANG TELAH BERJAYA MENJADI LEBIH CANTIK APABILA MENURUNKAN BERAT BADAN. ADAKAH ANDA MAHU JADI SEPERTI MEREKA ?

ADAKAH ANDA BERDIET TAPI TIDAK TURUN?

ANDA TELAH MENCUBA PELBAGAI CARA BAGI MENURUNKAN BERAT BADAN TETAPI TIDAK BERHASIL?

TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH MENURUNKAN BERAT ANDA. PROGRAM KAMI PASTI MEMBERI HASIL TERBAIK. RAMAI ORANG TELAH PUN BERJAYA. JIKA ANDA INGINKAN PERUBAHAN, BERTINDAKLAH SEKARANG.

Kami berjanji akan membuat anda berjaya untuk kurus dan kembali langsing. Program penurunan berat badan dari Marissa telah beroperasi di Malaysia selama 10 tahun. Kami telah membantu ramai orang bebas dari masalah gemuk dan lemak berlebihan. Kami tahu anda mungkin telah banyak menghabiskan duit mengikuti program lain tetapi anda gagal. Kami berjanji akan memberi anda kejayaan menjadi kurus kembali.

Kami berjanji jika program kami tidak buat anda turun berat badan. Kami akan pulangkan wang anda seratus peratus jaminan kami adalah tulen dan pasti. Kami tidak mahu anda rugi.

Kenapa kami berani berjanji???? Sudah tentu kerana kami sayangkan anda. Kami bukan beri janji palsu. Ini adalah komitmen kami kepada anda. Jom temui kami dan hilangkan timbunan lemak dengan segera. Kami akan bantu anda untuk berjaya.

Kenapa kami berjanji?

1) Kerana kami sayangkan anda dan tak nak anda buang duit lagi dengan produk yg tidak sesuai
2) Kerana kami faham hasrat anda yang mahukan program yang terbaik dari pakar seperti program kami yg dirumus khas oleh doktor kesayangan anda
3) Kerana kami faham apa yang anda perlukan.

Jom baca penerangan yang lebih jelas. Mengapakah program ini akan beri kejayaan?

Dilema yang sering dihadapi

· Perut boroi dah tak boleh nak sorok lagi
· Takada masa nak bersenam
· Lemak menggelebeh satu badan terutama bahagian lengan, peha dan punggung
· Orang tegur mengenai double chin
· Duit dah berhabis banyak, kurusnya tak jugak
· Perut mengelebeh dan stretch mark penuh satu badan selepas bersalin
· Masalah selulit pada peha, punggung dan lengan

Obesiti menyebabkan seorang yang cantik hilang kecantikkannya. Adakah anda sanggup kehilangan kecantikkan anda kerana obesity? KATAKAN TIDAK.

Adakah anda kini tertanya-tanya macam mana program kami ini boleh membantu anda untuk kurus langsing dan awet muda? Bukankah anda dah mencuba pelbagai cara tapi gagal untuk kurus? Anda pun sudah pergi ke pusat kecantikkan yang mahal tetapi gagal. Mengapa Marissa sanggup bagi jaminan? Tak masuk akal kan? Apa bezanya program ini dengan yang lain lain? Berminat nak tahu? Sambung baca di bawah.

Kami berbeza daripada program lain kerana kami mengaktifkan suis kurus pada tubuh anda. Nak tahu tentang suis kurus ? Saya akan Jelaskan.

BAGAIMANA PROGRAM INI DILAKUKAN?

1. Sesi body analysis.

Dalam sesi ini, kami akan melakukan ujian bagi menilai tahap hormon badan dan mengira jumlah lemak dalam badan.

2. Sesi konsultasi

Dalam sesi ini, konsultant akan mengajar teknik langsing pantas dan memulakan rawatan.

Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online. 
Nota: Harga walk-in RM90.
Tak puas hati lagi dengan penjelasan kami? Anda masih tertanya tanya adakah program marissa sesuai dengan anda?
Bukan kah anda mengharapkan keajaiban berlaku dan anda boleh slim?
Hasil kajian dr telah membuktikan bahawa setiap orang memiliki suis pembakar lemak dalam tubuh nya namun akibat kerosakan suis ini lemak menjadi tepu dan menimbun.
Apakah maksudnya suis pembakar lemak?
DI DALAM VIDEO INI KAMI MENERANGKAN BAGAIMANA ENZIM MEMECAHKAN LEMAK DALAM PERUT
KENAPA RAWATAN KAMI BERJAYA?
 
Kerana kami tahu masalah utama yang anda hadapi ialah kerosakan suis pembakaran lemak dalam tubuh anda? Tahukah anda suis pembakaran lemak terletak pada metabolisma ? pada sel lemak terdapat pusat atau suis yang hanya akan hidup bila metabolisma anda di betulkan. Di dalam program Marissa Slimway, kami menekankan pembaik pulihan metabolisma.
Di Marissa Slimway kami telah menjumpai teknik berkesan untuk kembali kurus dan sihat dengan mengikuti gaya pemakanan dan senaman yang telah di rancang bagi setiap kumpulan bentuk badan.
RAHSIA KURUS YANG ANDA TAK TAHU TAPI PAKAR PAKAR DAH BUAT KAJIAN DAN INI KATA MEREKA, ”kegagalan anda selama ini bukan kerana anda makan banyak atau kurang bersenam tetapi kerana anda mempunyai sistem metabolik yang LEMAH.”
Tubuh anda boleh membakar lemak semula apabila masalah ini selesai. Lupakanlah pengalaman lama yang buat anda kecewa. Dengan kajian saintifik dari pakar, anda akan senyum gembira. Tahukah anda seseorang akan tampil semakin jelita dan hensem jika berjaya mencapai berat badan yg setara dengan BMI nya?

Apabila suis rosak lemak akan berkumpul pada bahagian tubuh yang tertentu seperti di bawah 

Bentuk pisang (Kerosakan pada suis T)
Ciri-ciri “lemak berkumpul pada belakang tubuh, lengan dan peha”
Kekurangan suis bakar lemak menyebabkan cecair berupa lendir berkumpul di bawah kulit menjadikan kulit kelihatan.
Akibatnya :
1. Kusam dan tidak cerah.
2. Kelesuan serta kekurangan tenaga menyebabkan selalu keletihan.
3. Tubuh juga berbau kerana kesan inflamasi atau radang pada kulit.
Bentuk Apple (Kerosakan pada suis C)
Ciri-ciri “lemak berkumpul pada dagu, belakang leher”
Akibatnya:
• Prestasi kognitif terjejas
• Fungsi suis bakar lemak yang disekat
• Ketidakseimbangan gula dalam darah seperti hyperglycaemia
• Mengurangkan ketumpatan tulang
• Mengurangkan tisu otot
• Tekanan darah tinggi
• Alahan
• Peningkatan lemak perut (bahagian atas pusat) dan belakang badan
• Keletihan
• Badan lemah
• Insomnia
• Sakit kepala
• Kesengsaraan
• Kebimbangan
• Mengidam makanan manis
• Pening
• Stamina badan menurun

Bentuk Pear (Kerosakan pada suis E)

Ciri-ciri pengumpulan lemak pada bahagian punggung & pinggul (atas peha)

Mereka yang mengalami masalah estrogen akan 

1. Pengumpulan lemak berlebihan pada punggung, pinggul dan atas peha.
2. Kemandulan
3. Stress
Kerosakan pada suis A
                     Ciri-ciri pengumpulan lemak pada bahagian perut atas pusat dan belakang badan
Ciri-ciri pengumpulan lemak pada bahagian perut atas pusat dan belakang badan
1. Bagi wanita, lemak sering berkumpul belakang badan, menyebabkan bentuk badan berubah & size bra bertambah.
2. Mereka juga sukar mencari size seluar yang tepat.
3. Mempunyai perut yang lebih menonjol daripada payudara.
 Kerosakan pada suis I
 
Ciri-ciri pengumpulan lemak pada bahagian perut bawah pusat
Ciri-ciri pengumpulan lemak pada bahagian perut bawah pusat
1. Tubuh kelihatan gempal
2. Seringkali keletihan

Bayangkan situasi anda setelah berjaya. Pasti nya perut jadi kempiskan. Body pun ala ala gitar.

Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online. 
Nota: Harga walk-in RM90.
Soalan-soalan lazim yang selalu ditanya kepada consultant. 
Adakah program ini memaksa anda untuk berdiet? 
Jawapannya:
1) Tak perlu berlapar
2) Tak perlu melalui pembedahan yang menyakitkan
Habis tu? Apa yang perlu? Yang perlu ialah betulkan sistem metabolik yang tak aktif itu.
Jom kami bagi konsultasi. Datanglah berjumpa kami. Kami akan ajar teknik yang sebenar dan bimbing anda supaya anda boleh makan macam biasa dan tetap jadi kurus. Kan kami dah kata wang anda akan dipulangkan seratus peratus kalau kami gagal. Jadi……. apa lah yang rugi nya? Anda langsung tak rugi!
Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online. 
Nota: Harga walk-in RM90.

Siapa yang sesuai menyertai program ini?

1) Anda yang dah cuba pelbagai cara namun gagal.

2) Anda dah diet tapi tak tahan lapar dan gastrik pulak

3) Perut boroi

4) Wanita lepas bersalin

Kami nak anda juga berjaya macam mereka. 

Bagaimana mereka ini berjaya? Sebabnya ialah mereka berjaya menghidupkan suis kurus dalam badan mereka. Bila suis ni hidup, mesin pecah lemak akan bekerja secara aktif dan anda akan mula merasa nikmat nya menjadi kurus. Kami menegaskan janji kami tidak kosong kerana kami mempunyai data data saintifik yang menyokong usaha kami dan hasilnya telah terbukti. Kini, semua orang mampu kembali langsing jika dia mengikuti teknik.saintifik Marissa Slimway.

Tunggu apa lagi? Lupakan lah pengalaman pahit yang lalu. kami mengajak anda bersama sama kami mencipta pengalaman baru yang hebat dan memberi sinar baru kepada anda.

Anda hanya perlu membayar RM30 sahaja bagi sesi ini jika menempah secara online. 
Nota: Harga walk-in RM90.

Antara soalan-soalan yang sering ditanya ketika sesi body analisis

Adakah anda mengalami masalah ini?

1) Diet bertahun tahun tapi tetap gemuk
2) Makan sediikit tapi berat badan naik
3) Memilih makanan kurang kalori tapi tetap gemuk
4) Cuba bersenam tapi tidak mampu bertahan
5) Kencing kerap terutama selepas makan dan malam
6) Kerap rasa sejuk
7) Kulit kering
8) Merasa stress dan keletihan
9) Pergerakan terasa lembab
10) Cepat letih
11) Rambut kering dan gugur
12) Selepas bersenam atau tidur lambat merasa seakan mahu demam keesokkanya
13) Sering mengalami kekejangan otot .
14) kerap sembelit
15) Merasa tidak selesa apbila perubahan cuaca berlaku (sejuk atau panas sangat)

Jika anda menjawab ya pada 3 soalan ( atau lebih) di atas, anda mengalami masalah metabolic. Jangan risau! Sesi body analisis membolehkan kami mengesan masalah tubuh badan anda.

Jaminan kami:

1) selamat
2) berkesan
3) patuh kkm
4) tidak perlu berlapar
5) tidak ada pembedahan
6) jaminan wang di kembalikan

IKUTI KISAH KEJAYAAN

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Puan Zu

”Tolonglah saya, saya benar benar nak kurus tapi malangnya apa saja percubaan pasti gagal. Adakah saya ini di takdirkan untuk gemuk seumur hidup saya?”

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Cik Mira

“Saya dah guna macam macam produk dah, senaman tapi masih tak berjaya dan akhirnya saya mengalah. Saya berasa sedih bila orang cakap saya mengandung ke? sedangkan saya masih belum berkhawin.”

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Puan Eli

“Saya dah tak kisah dah dulu saya memang giat nak slim tapi selepas dah buat macam macam dan gagal akhirnya saya mengalah. Saya dah bagi pada orang semua baju baju lama saya. Hasrat untuk pakai kembali dah padam”

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Rina

”Lepas dapat anak ke-3 badan jadi macam badak sumbu. Dr kata sebab makan pil perancang tapi lepas rina berhenti tetap juga macam ni . Malu rina nak keluar jumpa orang rasa nak sorok je muka bawah bantal .”

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Su

”Su dah follow banyak jenis program diet tapi langsung tak menjadi. Su dah baca semua pasal diet ni. Dah google macam macam tapi tubuh Su tak berdegis. Su dah kecewa dan hampir putus asa sebab badan ni makin mengembang”.

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Rahim

”Dulu saya ni buat kerja berat sikit mesti cepat letih, cepat berpeluh, saya pun tak selesa dengan keadaan badan saya yang macam tu. Hmmm bukan itu sahaja badan saya ni pun cepat berbau. saya nak dekat dengan orang pun malu”.

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Johari

*Disclaimer: Result May Vary Based On Individual

Kisah Fara

”Fara benci tengok cermin. Muka Fara bulat, kembang. Mata jadi sepet dan pakai makeup pun tak membantu. Bila jumpa kawan kawan lama, dorang pun tak kenal Fara. Fara dulu pernah menang ratu cantik peringkat kampong. Memang la orang gemuk ni hilang kecantikkanya.”